hime gal insta live ♡ jd code


Hey cutie! How are you? ♡ Last night my bby Rinmero and I did an Instagram live where we talked about hime gyaru! I had so much fun and it makes me so happy that other people were there to watch it as it was a very last minute decision (´,,•ω•,,)♡

I wore a jesus diamanté code for this. Gosh, I love creating more “casual” hime gyaru outfits. I wish my curls didn’t die so much though (╥_╥)

hime gyaru outfit

In the live we showed our wardrobes, talked about hime gyaru, and Rinmero went through one of her hime gyaru magazines (which, btw, she has scans of over on her blog!)

hime gyaru makeup

We’ve been wanting to do something like this for a very long time and I’m so glad we finally got the chance to! I can’t wait to do another one with her. I’m so sad that she lives in a different country because we get on really well and share a love for Jesus Diamanté! (*꒦ິ꒳꒦ີ)

Oh BTW! You can watch our live over on my insta!

hime gyaru purikura

That’s all for this post! Speak soon ♡♡


What do you think?

Your email address will not be published.

6 Comments
  • Amiman♥
    October 25, 2021

    Y’all are so cute, precious and funny~ 💕

  • Tsuki ♡
    October 25, 2021

    I missed the live but i’m gonna catchup to it later! <3
    I love the halloween version of your blog!!! Purple and orange go so well together ^^

    You both look incredible cute, yo! JD shop staff feels <3333333333

    • hellolizziebee
      October 26, 2021

      Aaah thank you so much my love! <333 and yay thank you! Tbh though... I can't wait to change it back to a hime theme tehehe!

  • きーりん♡
    October 26, 2021

    I used to think I couldn’t live without Agejo Lizzie but omg Hime Lizzie is even more amazing! Love how you do your coords and I love that you and Rins collabed!!!

    • hellolizziebee
      October 26, 2021

      OM KIELI that is… the best.. compliment ever ;; thank you thank you <333333